ica.

idag kom bokpaket.. ska snart ner på ica och hämta ut det. och då ska vi även handla till pajen jag ska göra tills martin kommer hem.. för när han kommer hem ska vi slänga i oss mat och sedan åka till birtsa. där martin ska handla på systemet och så ska vi handla på ica maxi. få se om det blir öb oxå..

och ikväll ska jag passa på att duscha. det behövs om man säger så..

nu har martin pratat med lite mer folk tills på lördag. en skulle väl ringa imorgon och säga hur han gör. en annan lät väldigt sugen, så vi får väl se om han dyker upp.. och även att ett par från stockholm kommer. de vi var hos på inflyttningsfest i juli eller när det var. fast de skulle på bio och hade redan betallat. men jag säger så att de kan komma innan och så kan de dyka upp efter oxå ;)

nää, nu ska vi gå ner på affären. om jag känner min tur så lär det börja regna innan vi kommit ut genom dörren.. så bäst att skynda sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0