möblerat.

när man skriver att man ska göra nått så vaknar han, man kanske ska använda de metoderna senare oxå. det verkar funka i alla fall ;)

nu sitter edwin i soffan i sin nya body jag köpte igår. så fin han blev ;)

jag möblerade lite i vardagsrummet oxå.. ställde fotpallen framförsoffan på sidan liksom, så det blev en liten sån där utstick som det är på soffor nu för tiden. vad heter det nu igen.. och så ställde jag vardagsrumsbordet i hållet. blev rätt så bra. skulle bara haft ett mindre vardagsrumsbord bara.. blev lite halv klumpigt... och så flyttade jag in den delen som var kvar från bokhyllan. och den ställde jag framför fönstret och så poängfotöljen brevid den.. det blev bra. och så fick det mjuka baby-gymet hamna framför den lilla delen... blev stort och bra :)

nu är det bara porslinskatterna som ska upp. det blir morgondagens jobb.. och så ska alla tavlor upp, men det behöver jag hjälp med. så det får vi göra på lördag.. och martin har ett jobb kvar, borra upp bakre högtalarna på väggen, hålen är gjorda. och så ska han borra upp nyckelskåpet.. så vi sedan kan lämna tillbaka alla borrmaskiner vi lånat. tre stycken ;)

och nu ringde pappa och ska komma förbi :) han har tydligen en polly-påse med sig till mig ;) muma. men ska väl försöka spara den till imorgon i alla fall. eller spara den till och med på lördag, vi får se.. det beror på hur det blir på lördag.. jag tänker inte direkt drika nått om edwin är hemma. kanske smaka lite, men inge mer.. men spela lips kan jag göra ändå, får se till så att alla andra blir fulla så kommer de inte ihåg hur dålig jag är ;) bra idé va? ;)

nu ska jag roa min lille pojk tills pappa kommer, och sen är det dax att göra mat oxå. martin slutar halv fem så han är väl hemma runt fem och tills dess ska maten stå på bordet. korv och stuvade makaroner, med ketchup..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0