suck och stön.

ikväll ska det vara kryddparty. spännande och se om det blir något av det. susan som har det har ännu inte ringt, och det brukar hon göra typ två-tre dagar innan partyt och då undrar hon hur många som kommer... men ännu har hon inte ringt. skickade ett sms vid halv ett men inget svar. jag tycker att det är hos som ska höra av sig och inte jag.... folket kommer i alla fall, får väl skicka hem dem om det inte blir nått. inge mer med det. men då är det i alla fall sista gången jag har med susan att göra i alla fall.. då får man gå på jakt efter en annan konsulent, om jag nu ska fortsätta... fast jag har en idé/teori, hon kanske bara ska göra dipper och ringer inte på grund av det, och så kan hon ha tappat mitt nummer, vad vet jag...

och inge paket från go´boken heller. det skickades i fredags, så imorgon har det gått en vecka. om jag inte får nått imorgon ska jag ringa och försöka spåra paket på nått visn på måndag.. det första stället man ringer då blir väl själva bokklubben, så man kan få kollidenummret osv... hoppas att det inte är borttappat.

jag har gått och fått en sjusovare till barn. han sover än. han vaknade åtta och fick mat och sen halv elva. men då klev vi upp.. men eftersom jag åt frukost så lade jag han i soffan, där han somnade.. sen efter jag ätit lade jag han i sin säng och började dammsuga. och än sover han.. han skulle ha ätit för en timme sen. maten står på värmning och medicin gjord.. nu ska han bara vakna...

igår köpte jag en body till edwin. hade 50 kr på coop på deras barnkläder.. och den måste förbrukas innan sista december så eftersom vi var där igår så köpte jag en body.. och så köpte jag nappar till edwin, sånna som går uppåt och så viste jag inte om jag skulle ta silikon eller latex. så det blev latex, roligare motiv på dem :)

vi handlade åt martins mormor igår, hon var även med.. hon bjöd på mat på ikea och sedan handlade vi på coop där ute i birsta.. hon julhandlade.. inte för det blev mer handlat, lite julpapper och sånt extra..

nu börjar min lilla stjärna vakna, bäst att ta upp han innan det blir jätte grin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0