tavlor.

nu finslippar vi det sista med att sätta upp tavlor ;) igår kom mina katter upp, det blev lite halv plåttrigt men det får man ta. vill inte packa ner nån av dem heller, har inte hjärta för det.. skulle egentligt haft en till katthylla så skulle det bli lite bättre..

själv så går man fortfarande i nattlinne ;) kanske dax att klä på sig snart och göra sig klar. ska bara sätta upp alla tavlor först.. men jag tror att jag klä på mig gör mat, äter och gör mig i ordning. så får folket komma medan jag gör mig klar. martin har nämligen sagt fem till folk.. så jag tror att nästintill alla kommer då. vi får se..

nu har martin slutat prata i telefon, så taveldax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0