trött.

trött är vad jag är. labbade imorse på för middagen.. och ordet effektiv är bara förnamnet vad vi är. fast vi fick göra om så var vi klar först :) tror det blev bra resultat oxå. även att handledaren sa fel till oss. vi kollade nämligen upp grejen på internet oxå. vi var inne på rätt spår men hon tycket lite annorlunda fast det var samma sak.. lite halv invecklat..

igår var det kalas hos lea. och jag tror hon hade det bra. vart nog super nöjd över hennes alla paket som hon fick.. jag åt tårta. var på ica innan och köpte mig lite frukost som jag åt innan lea kom hem. jag gick dit lite tidigare. ville inte lyssna på martins alla spyningar...

städa ihop lite hemma innan. intorkad sprit på vardagsrummsbordet, det var en hit.. huvva. och så alla glas. tur man har diskmaskin. fast tabletterna tog slut, så det finns glas kvar att diska... och så var det rödvinsfläckar på golvet i köket, fast de försvann fort med hjälp av en trassa ;) och så gick jag ut och plockade lite fimpar. tog en påse över ena handen och tog en annan påse som jag lade alla fimpar i.. och så hittade jag ett glas på väg ut. tyckte jag oxå att det saknades ett, men det fann jag ;)

det gick bra att ha edwin hemma. han somande vid tolv. han åt vid halv elva och sedan fick han ligga i sin säng. men eftersom han är mister bök så vrider han sig x-antal gånger innan han somnar.. men men.. han somande till slut.. själv drack jag bara lite glögg åt cheesballs ;) martin däremot blev fullare än fullats, därav han mådde inte så bra igår. hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0