trött.

idag är jag trött.. jag har sovit 2+2 timmar inatt, jihoo... men jag får väl inte klagga, så det är bara att bita i det sura äpplet.. och imorgon ska martin klippas så då blir det oxå en tidig morgon...

varför jag klev upp imorse beror på att jag har haft labb på förmiddagen.. det gick nog bra. och så kan man inte sova när man kommer hem. för då ska labbrapport skrivas. fast just nu kan jag inte göra mer för jag saknar en bilaga med massa jobbiga värden. och det skulle jag få efter fem... men samtidigt är det inte så mycket kvar. fila lite mer på disskusionen...

mamma ska komma snart och låna datorn oxå. jag ska väl ta och göra lite mat.. och kanske sätta upp adventsstakarna. få se om jag orkar.. har en känsla av att edwin inte vill sova något längre heller... han tyckte det inte var så kul att skriva labbrapport med sin mamma så han somnade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0