trött.

idag är jag trött. fått sovit typ fem timmar inatt och dessa timmar var inte ens sammanhängande. om det är lika inatt så ska jag börja öka edwins mat, få se om det blir bättre.. just nu ligger han under baby-gymet och kollar på alla leksaker. han blir nog less snart, då ska vi väcka hans pappa :P

det var tydligen bra inatt för han. han körde in nästan 6000 kr, vilket är väldigt bra... det var bland annat ladies night, och lika dessperata som alltid är de när det är slut... klänger på bildörrarna, och säger "jag har väntat längst". vilket de inte gjort, alla har ju väntat lika länge...

idag är vi nog bjuden på middag hos martins mamma.. hon tycket väl att det var längesen vi var där, sist vi var där var vi bara en snabbis och fixade datorn... så idag så är det hennes intiativ till en middag. annars ringer alltid martin och fråga om hon gör mat.. jag tror att det skulle bli enchilladas. vi får väl se..

lite roligt då. jag satt och frunderade på att jag vill ha julgran iår. tänkte smöra för pappa och se om jag får hans :P tror han ändå inte använder sin... och så slog tanken mig att morfar lär inte vilja ha sin gran iår. sa det till mamma att hon kanske kan ta den om han inte vill ha den, eftersom hon vill ha en gran.. och en halvtimme senare så är mamma hos morfar. och han säger detta, att hon kan ta hans julgran :P jag börjar undra, har man övernaturliga krafter?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0