beroende.

men vad irreterande, checkarna försvinner framför mina ögon. hinner inte klicka på nån. beroendeframkallande är det oxå.................

så undra vad jag kommer göra idag...... fast nu är det en check från synoptik, det känns aktuellt eller hur det var. men värt ett försök i alla fall. måste komma på tekninken......

två läkarbesök nästa vecka för den lille. först på bvc på tisdagen och på onsdagen ska vi på återbesök på neoblablabla.. och där kommer nog läkaren oxå känna och klämma på han. tur att han är van. men skillnaden på nu och då är att nu KAN han skrika om han inte tycker om det...

jag funderar på att besöka 45:an medan man ändå är där men det kommer kännas så konstigt för man fick inte direkt nån super kontakt med nån personal. det finns de jag gillar mer och den som jag gillar mindre.. få se hur jag gör. det är ändå en vecka kvar tills dess. då kanske besöksförbudet kommit tillbaka oxå, man vet aldrig. det hinner häna mycket på en vecka..

fick barnbidraget idag. så snart ska iväg och shopa på apoteket. känns jätte roligt att shopaloss där, alla pengar på tråkiga saker.. men de  sakerna måste man ha, och så har martin sagt att han ska betala nått oxå.

nu vill den lille ha mat oxå. så det ska han väl få. måste bara koka den först sedan ska den kylas så han får vänta en liten stund till på att den ska serveras...

nu är nästa check på indiska. måste bara ha........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0