bokhyllan.

igår/inatt kom jag inte i säng förrän klockan två. sen upp fem, åtta och kliva upp "på riktigt" klockan 11. inte så många timmar har man fått sova, men men.. känner mig ganska så pigg, än så länge. det lär nog vända senare mot dagen.. lite ont i huvudet är vad jag har, men det går att leva med...

då kan man fråga sig vad jag gjorde till klockan två?? joo, plocka in böcker i bokhyllan.. jag matade edwin vid åtta, så jag började strax innan nio. han fick mat elva igen. och då hade han kissat ner soffan, till och med ryggen på soffan.. han låg med bena mot soffryggen, så blöjan kom nog lite på sned... sen med undantag från att mata han så var jag klar halv två, men då skulle han ha mat klockan två. så jag började värma hans mat och vänta på att han skulle vakna. ringde martin för att fördriva tiden lite, sen väckte jag den lille...

så typ fyra timmar tog det. och min rygg var inte så skön på slutet, efter allt böjande och bärande.. och jag kan inte direkt påstå att det blev snyggt. skulle behöva en till bokhylla, det är lösningen.... den ena bokhyllan är det totalt full och den andra är det lite luft i, i alla fall.... men om edwin får en bokhylla så kan man lätta lite mer. men det får vi köpa när skrivbordet försvunnit på hans rum. är inte så aktuellt just nu, men man vill gärna få det snyggt...

så nu har martin nån påse kvar att packa upp, det är massa kablar i dem så det är verkligen hans jobb... sen är det ljudsystemet, vilket oxå är hans jobb. och en kartong med filmer och musik, som oxå är hans.. och allt det ska han få göra idag, liksom gå ut med kisselådorna och dammsuga.. visst är jag snäll?? ;) själv ska jag packa upp en påse med massa xbox-spel. och damma lite. och mitt ska jag göra innan halv två då jag ska gå till bussen.. och helst bada edwin oxå.. så det är nog bäst att börja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0