irreterande.

jag somnade visst. sov typ två timmar, slog upp mina ögon två minuter över åtta och körslaget hade börjat, men som tur var det bara intro-låten.. skönt att sova en stund måste jag erkänna, väl behövligt. hoppas bara att jag somnar ikväll bara, men tror att det inte ska vara några problem..

vad irreterad jag blev igår då. köpte blöjor på ica, libro för att vara mer exakt. och i dessa paket finns det en kod som man sedan fyller i på internet så får man poäng. och av de poängen kan man handla i en så kallad poängshop på libros hemsida. finns mycket roligt där, mitt första mål är en liten älg-leksak. som edwin lär älska när han blir äldre... men till säken hör den att koden funkade inte, det står nått i stil med att koden är inte giltig.. jag mailade libro och klaggade. men troligtvis så har nån tagit alla koder som finns på ica, bara lite irreterande.. köper man dyra blöjer och får inge roligt för de :(

och även att både blöjer och ersättningen är dyrara nere på ica än vad det är på ica maxi i birsta.. så sånt kommer vi att handla ute i birsta fortsättningsvis.. och jag ska inte ta paket som ligger längst fram heller utan jag ska gräva längst in för att komma åt..

köpte matningsskedar till han idag, för att kunna ge järn-medicinen som han ska ha en droppe per kilo. så just nu äter han tre droppar.. men jag undrar hur jag ska avrunda sen när han väger typ 3600 eller nått, avrundar man uppåt eller nedåt.. jag funderar på att man kan ge han fyra droppar på morgonen en tre på kvällen, eller tvärtom.. om man kan göra så?? jag har verkligen inte nån aning...

och på måndag MÅSTE jag ringa och beställa tid för att ta blodtrycket som ska tas nån dag denna vecka, och när jag går dit och gör det ska jag fråga om knölen jag har i benet. som är efter sprutorna jag fick ta sju gånger efter kejsarsnittet.. blodförtunnande. jag har fått en knöl i benet av där man stak in sprutorna, den blivit mindre nu men fortfarande där. och det är ändå sex veckor sen jag slutade med de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0