recept.

martins mamma var här förrut med en kompis till henne. kompisen till henne kom med en present till edwin. kläder, som han kan växa i :) och då sa martins mamma att ulirka och de skulle komma till henne på middag, så martin bjöd in oss oxå ;) så nu väntar vi på att hon ska ringa..

jag måste på apoteket i veckan. det kommer gå MASSA pengar där. är hur mycket saker som helst som ska köpas... järntabletter till mig, det är det enda utan recept. sen har jag beställt en hormon-spiral som jag ska testa. sen tänkte jag hämta resterande på edwins recept, är rädd att de ska tappas bort och försvinna.. men som tur är så är vi uppe i högkostnadskortet, tror det saknas nån hundring bara.. och då blir allt grattis ;)

nu håller martin på att borra upp en hylla i köket, jag tror jag blir döv....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0