5 år sedan.

Idag är det fem år sen jag och martin blev tillsammans.. jag försår inte, vart tar tiden vägen?? Jag hade sagt till min bäbismage att den som bodde där inne skulle komma ut idag, men så blev inte fallet.. det skulle vara en fin liten fem års present.. men nu fick vi den i förskott ;)

vi ska snart åka förbi divan och hämta resturangchansen för att äta på jops. så snart martin är klar.. den lille ska oxå med. han är färdig äten och ska bara byta blöja...

inatt som var sa martin att han skulle ta edwin för att matas.. men den lille tokgnällde efter två-målet tills klockan fyra då jag fick nog och sa till martimn att göra mat. martin sa sedan att det var som han aldrig fått mat tidigare, så hungrig var han... så idag har jag ökat hitills två mål till 100 ml. och han slukar de oxå, så från 65 till 100... medicinmålet blir nog 65 ml, vi får se. det målet blir efter vi har ätit i alla fall...

köpte mer "välling" idag. och jag tycker det är dumt att de inte har större förpackningar på babysemp1. på tvåan finns det större i alla fall... och på grejen som var på barnenshus var inge speciellt. tog en "bag" med lite blöjor och lite anant smått och gott som jag redan har. men det var blöjorna jag ville åt..

köpte även kattmat idag.. det blev 30 kg :) vi fyllde vårt iams-stämpelkort så vi tog ut gratissäcken på en gång. så vi betalade bara för 15 kg. även att vi fyllde stämpelkortet från arken oxå, så nästa gång vi handlar där får vi 50 kr rabatt... i kön på arken hejade jag på barnläkaren som tog hand om edwin när han kom till jorden. han och några till stod bakom dörren och väntade på att de hade gjort snittet och tagit ut den lille. då fick de ta hand om edwin, med sina koller och allt vad de gjorde.. jag har ingen aning eftersom jag inte var med..

nu ska jag byta blöja på edwin sen ska vi åka...

Kommentarer
Postat av: tessan

Grattis =)

2009-09-28 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0