birsta.

elitseriepremiär på torsdag. jippi. fast vi kan väl inte direkt gå med den lille men det ska bli kul ändå att hockeyn äntligen börjarar igen :)

martin kom inte hem förrän tjugo över åtta imorse. så vad ska jag/vi hitta på tills han vaknar då? jag ska ta och äta lite nu och göra mat åt edwin.. sen vet jag inte om jag ska packa upp böcker eller om jag ska ta en promenad. packa upp böcker skulle nog martin tycka vara bäst, så vi får bort allt här hemma nån gång....

frågade martin om han fick jobba över? med vilje eller tvungen... jag satt nämligen och mata när han kom hem.. i alla fall, så fick han en körning tjugo i sju imorse, och han slutade egentligen sju, denna körning var till härnösand.. och så klart kunde han inte tacka nej till den.. och även att han körde in totalt igår 5700, det är tydligen nått rekord..

efter han vaknar i alla fall är det birsta som gäller.. ska på ikea och handla lite smått och gott som saknas.. och martin har oxå fått nog av att det är så mörkt här hemma. den enda taklampan vi har är i badrummet och i köket.. sen har vi inga taklampor, så det är lite mörkt....

även i birsta ska jag gå på timrå-shopen och kolla på timrå grejor till edwin. få se om man hittar nått som han önskar sig, eller kanske till och somm an köper ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0