nytt party.

idag fick man post från försäkringskassan att man ska posta sitt kontonummer för att få barnbidraget på kontot istället för på avi.. tänk på fredag får jag mitt första barnbidrag :) fast den summan är all medicin han fick.. Jag och martin har bestämt att 50 kr utav de pengarna varje månad ska gå till ett konto som vi ska starta åt han. plus att martin lägger typ 100 kr i veckan till det kontot oxå, utav hans dricks som han får av alla snälla kunder ;)

och igår så beställde jag tid för faderskapsgrejsemojs. eftersom vi inte är gifta så måste martin skriva på nå papper, och även att jag står för all vårdnad nu oxå. så det är oxå nå papper som ska fyllas i så vi får delad vårdnad. mycket med det hära...

och vid halv tolv imorse ringde bvc så på måndag ska vi dit för vårt första besök.. jag undrar om de har extra koll på dessa barn som är förtidigt född. för ryktena säger att bvc inte funkar i nacksta och ändå ringde de så fort... men men...

inom några dagar så måste jag beställa tid för återbesök på mvc. lika bra att beställa en tid på en gång, kanske får lite mer val möjligheter när man är i tidig.... fast samtidigt är det inte så lång tid kvar.. min lilla pojke är ändå 4 veckor idag.....

Alldeles nu ringde jag in och bokade ett nytt ljusparty. den 13 oktober klockan 18:30 (som vanligt).. NY katalog. nya dofter, och nya prylar...

måste bara lägga in en bild som jag fann på deras sida, en sak som jag BARA måste ha två av... det är den lilla jag pratar om, den stora har jag redan två av ;) även att den lille i alla fall var på erbjudand i oktober.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0