plupp.

var på bvc idag. edwin väger nu 3090 gram. men hon tog inte längden, hon tyckte han hade ökat så lite till sist så han väntar med det till nästa gång.. men jag tror snarare att han växt mycket på längden, eftersom han inte hade ökat så mycket sist.. men men, nästa vecka ska vi dit igen. då blir det lite halv stressigt, först bvc i nacksta kvart i två och sedan mvc i centrum klockan tre.. så ska man åka buss oxå, så det gäller att vara snabb, hoppas det går fort på bvc bara. men idag gick det jätte snabbt så jag antar att det gör det nästa gång oxå.. och vad jag ska göra på mvc är en återkoll, ingen aning vad de gör men dit ska jag i alla fall..

och inget har jag gjort till redovisningen på torsdag heller. så det får bli imorgon.. men jag måste veta nått i alla fall, och allt ska tas reda på imorgon, hmm..

jag har en känsla av att jag kommer bli sjuk snart oxå. min plupp i halsen/hakan har kommit tillbaka. och den brukar jag få och så blir jag förkyld. så nu väntar jag in min förkyldning, ganska jobbigt att veta att snart kommer den...

min mormor åkte in på sjukhuset inatt som var oxå. så nu är hon sämre igen... han får blod, och så "drenerar" de henne. de pumpar in blod och så tar de ut det. blodet läker ut i hennes mage.. blödande magsår eller så är det så mycket cancer så det "gjort" hål nånstans. ingen aning... hon är tydligen lite piggare motför vad hon var när hon for in.. så vi får se om hon klarar detta oxå, men jag tvivlar... om de bestämmer operation och ska "öppna" hennes mage så är det god natt. då sprider sig cancern ändå mer och det kommer då gå super snabbt motför vad det gjort.. vi får se hur det går med detta. och besöksförbud är det på sjukhuset oxå även i detta fall...

något less på denna svininflensa. så mycket skriverier det varit och sååååå överdrivet.. besöksförbud hit och besöksförbud dit. även att de inte tar i hand och hälsar på bvc på grund av detta... jag bara nickar och håller min mun, tycker det är så överdrivet.. och sverige som köpt in vaccin för masssssssa pengar och så har det inte blivit så mycket som de trodde, suck... fast jag kommer inte vaccinera mig, ingen i denna familj kommer göra det. bara onödigt.. och så har det inte brytit ut som det "skulle"... tydligen är den "vanliga" influnsan mer farlig än svininflunsan, bara det säger sitt tycker jag...

nää, nu ska jag borsta tänder sen ska jag väcka bäbis för matning.. så man får gå och lägga sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0