service.

igår kom de och hämtade vårt xbox, så nu är det påväg till frankfurt för lagning :) så om max två veckor kommer det tillbaka. då är det bara att flasha det och sedan spela :)

köpte vantar till edwin igår. ett par svarta med tumme, fanns inga andra.. så nu kan han ha sin flecdress igen utan att frysa om händerna.. såg även super fina pyjamaser även att de fanns i 44.. det var två pack och den ena var vit med massa groddor på och den andra var grön med en groda på, de var fina...

imorgon ska vi på hörselkontroll på sjukhuset, och sedan på kvällen ska vi till fredde och se på hockey.. och på fredag ska vi fira martins mamma.. så idag måste vi köpa present till henne. men martin ska till birsta snart och lämna in taxibilen så vi ska köpa nått då...

jag är sugen att gå på stan, fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra där men det var länge sen. få se om jag går en sväng imorgon efter hörselkontrollen, eller hur det blir....

nu ska jag gå och ta en sista macka sen ska jag klä på både mig och edwin...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0