termos.

det märks att man får en avbruten sömn under natten och att mina "energikällor" är slut... och detta grundar jag på att jag får ont i huvudet och blir typ borta, och då vet jag att det är dax att äta nått.. då går huvudvärken över och jag kommer tillbaka till världen. det går även bra att äta nått sött så som godis, men det är inte lika nyttigt dock. men pigg blir man ;)

vi måste köpa en till termos. nu räcker bara den vi har till typ två mål känns det som, det kan nog räcka till tre om man har tur och inget spill har skett... så inatt fick jag koka mer, det var inte så kul... så en till termos måste inhandlas ganska snart..

nu är martin pappa på paperet oxå. och så fixade vi så vi har delad vårdnad.. och imorgon är det bvc, spännande och se hur mycket han ökat i vikt och längd.. han är typ lika stor som en nyfödd liten bäbis nu :) måste komma ihåg och fråga om jag ska öka ytterligare på maten, vilket jag tror jag ska göra. eftersom han klunkar i sig alltihopa.. men tänkte avvakta nån dag innan jag ökar, så det inte blir så jätte stor ökning på en gång. jag tror inte det är så bra för den lilla magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0