lampras.

himla katter. de rev ner en lampa alldeles nu.. så lampan gick i tusen bitar. och den lampan befan sig på en tillfällig plats, bakom tv:n.. så man såg edwin i sin säng.. så nu är det kolsvart i sovrummet... min fina rosa lilla lampa, tur att de fortfarande säljs på IKEA. fast samtidigt har jag inte plats för den längre.. vi får se om jag köper en ny eller om det får vara..

och så blöder jag. tror glasbiten sitter kvar för det sticks liksom till när jag böjer fingret.. fick sopa glaset, får ta fram snabeldraken imorgon.. ska varna martin så han är medveten om att det kan finnas glas på golvet.. och jag som går där barfota på natten, för alla nattmål för lillpojken...

även att det är dax för han att äta igen. tror att jag ska väcka han, så jag sedan får gå och lägga mig.. först ska jag försöka finna glasbiten i fingret, vilket kommer ta sin lilla tid...

sedan säger jag God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0