tvätt.

jag har tvättat och tvättat hela den långa dagen. så min rygg säger STOPP nu. det blir snart sängen, ska vänta på att den lille ska äta sitt mål mat. som ska ske om en timme. men han gnäller nu men det är nog magont, han har gnällt ett tag. det ser även ut som det gör ont i magen och så är han trött, råga på allt så har han hicka...

klev upp klockan åtta imorse och matade han. sedan lade jag mig i sängen igen men edwin ville inte ligga i sin säng. han gnällde.. så jag fick lov att kliva upp då, satt han i babysittern och vem somnar inte då?? joo, min lilla prins ;) själv satt jag mig vid datorn och gjorde den där duggan man måste fått alla rätt på för att få labba.. började med den redan igår kväll, men gav upp efter en stund blev för trött.. men tillslut idag fick jag mina 26 poäng :)

så imorgon är det labb på skolan 13-17..

sen i helgen måste vi till birsta något. blöjorna börjar ta slut, och lite annat smått och gott som behövs till den lille.. sen har vi tvättstuga på söndag igen. hoppas då att all tvätt blir tvättat....

nu ska jag koka vatten i vattenkokaren till att göra välling åt den lille. sen ska vi sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0