allt har en lösning.

har man försökt hela kvällen med att få tag i sin kusin, som för övrigt fyller år imorgon. gav upp och smsade den äldsta av dem och sa att jag gav upp osv.. men ca en kvart senare ringer faster. och fråga om vi kommer upp. jag svarade med att jag försöker få tag i kusin. hon sa då testa hennes sambo. hade inte hans nummer men fick det. och deras hemnummer.. ´

sedan hade faster och pappa en plan! ;) kusin med sambo ska stanna i brudsjön. så faster skulle ta i spjälsängen och så skulle jag få sova i ett rum där uppe i skogen. och på lördag ska pappas nya pingla (eller vad man säger, aldrig träffat hon) till stan om det krisade (vara barnvekt eller vad det var).. annars om inte hon behövde åka in till stan skulle pappa skjutsa in mig..

men nu ska jag inte lägga min i deras plan. men vad har denna "brud" för bil? får vagnen plats? faster sa att annars får hon ta pappas bil, vilket hon säkert kan.. men då måste de bygga om bilen. den är ju lättlastbil förtillfället. men deras problem. och jag kommer in till stan på lördag, det har pappa lovat :P

om man inte kan åka med mellan kusin hem redan imorgon. om hon nu ska dit, men det tror jag väl? jaja, vi får se hur det blir.. sängplats har jag i alla fall. så nu måste man packa ner kläder till den lille, och mig själv.. men mig behövs det nått knappt. mest till den lille. skor har jag nog problem med. men får ta med mig foppisarna som jag kan gå runt med där. inte på majbrasan dock. blir nog lite blött och kallt med dem ;)

nu ska jag försöka få tag i martin, och berätta mina planer. hoppas han inte blir sur men han ska ändå festa och ha kul så då kan vi likaväl åka till brudsjön, gå på brasan, se fyrverkerierna (som jag längtat), fira kusin med mera.. sedan är mina planer sängen. edwin somnade på filten efter han åt. ska väl lyfta in han till sin säng, vilket han säkert kommer vakna till..

imorgon blir det packa när jag vaknar. skulle behöva duscha. undra om man kan göra det nu? vi bor ju ändå längst ner så ingen störs nedanför oss i alla fall.. undra hur många blöjor det behövs? och välling. edwin får en kost på välling det dygnet vi ska vara borta. lättast så. och han lider inte för det. men ska ta med majskrokar och smörgåsrån.. jaja. pakning imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0