sovandet.

vi har sovit bra inatt. jag i alla fall. edwin tror jag oxå... men han måste hamna i nån växperiod, så som han sov igår.. i och för sig klev vi upp klockana sju, vilket vi inte brukar göra i vanliga fall. då brukar vi sova en stund till :P

men först så somnade edwin påväg till babysången. nog med att det kanske blev 30-40 min sovande. sedan så somnade han vid tolv och vaknade två.. var vaken i två timmar, sen så sov han ytterligare två timmar.. medan jag duschade igår somnade han oxå så då fick han sova i typ 40 min... sedan var vi vaken en stund men edwin var lite trött så jag lade han i sin säng och han somnade nog vid tio. vaknade halv sju imorse och ville ha mat. då lade jag han i sängen med mig och där sov vi till tio över nio...

just nu ligger edwin på golvet och snurrar runt. han vill inte ligga på fårfällen. han rullar bort från den hela  tiden. och på golvet är det nog lättare att snurra runt. dels så snurrar han runt och dels så rullar han runt.. tror han vill ha sin gröt snart. vilket han ska få..

sedan i dag ska vi väl följa med cindy till skolan där hon ska låna en bok. så vi får nån promenad.. men frågan är om man kan ta foppatofflorna, med strumpor i?? skavsåret på ena foten ser inte så muma ut :( det är ju ändå + 10 grader... så det kan nog gå....

sen vet jag inte hur martin mår. ringde när vi vaknade. och väckte han visst :P han hade ont i huvudet. jag påstår vätskebrist, eftersom han inte fick i sig så mycket vätska igår... men tänkte ringa sen igen.

nu gröten till edwin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0