bakar.

då var det bakdax igen. har snoddasen i ugenen nu. skulle kunna börja med nästa sort men jag väntar tills snoddasen är klar. den ska nämligen snart ut. tiden har gått men den är ändå inte färdig. så jag springer till ugen titt som tätt.

jag och edwin hann at vara ute med zackarias och hans familj en stund. innan mamma kom och hämtade upp edwin. så jag fick baka utan att nån klänger på mina ben, och nån som passar han medan jag knådar och bakar ut, in i ugnen, och så ut. osv..

efter denna snoddas ska jag nog göra syltkakorna, som egentligen heter något annt, och så fundererar jag på kolakakor. sen ska ugnen höjas till 200 grader och då är det dax för havrekakorna occh kanske schakrutorna...

men ett problem jag har. vart ska jag lägga alla kakor? har direkt ingen bytta att ha dem i. de som var gratis på ica var slut.

nu luktar kakan klar. dax att kolla till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0