före stormen.

nu är det lugnet före stormen. ska väcka martin klockan tio, det jag inväntar nu. då ska jag hoppa in i duschen och ta en snabbdusch. när jag är ute ur duschen har förhoppningsvis martin klivit upp. då ska sängen bäddas, och se så det ser allmänt trevligt ut därinne. sedan är det väl dax för mig att fixa klart tårtorna. och rice crisp-tårtan blev nog väldigt lyckad denna gång. ska inte säga för mycket än, garneringen återstår ;)

martin får jobb så som i att gå ut med kattlådorna, fixa köksbordet. just nu står pappas dator och tar upp HELA köksbordet. det ligger bland annat ett moderkort på sidan om. och alla datorns utsidor ät borttagna, som ligger över hela köksbordet. jaam ni förstår.. Och en viktig sak martin ska göra är att blåsa ballonger ;) det måste nog göras ganska snart. vill ha några på dörren bland annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0