Helger.

denna helg är det massa grejs lite överallt inom stan. fundera på om vi ska åka till birsta på nån skogdag. var bland annat fiskegrejer där, som kan intressera en viss martin.. och så är jag sjukt sugen på stöde marknad. men kruxet ligger i det att martin börja jobba imorgon klockan tre. så det kommer inte bli av :( vill ju föra traditionen vidare till edwin. när jag var 14 månader så åkte vi på stöde marknad. de första de typ gjorde var tivolit. och jag vann en JÄTTE nalle. så de fick sätta den i vagnen medan de bar mig ;)

nästa helg/vecka är det drakbåtsfestivalen. vill så gärna gå på lördagen. men så fall blir det själv eller senare med martin. han jobbar natt den helgen så han börjar nio och slutar sju på morgonen.. eller så blir det rågen dagen. prata med syster så kanske vi kan göra sällskap och lea få rida på hästarna? och så vill de eventuellt att vi ska ha edwins kusin frida under dagen. vilket strular ihop sig. kan inte ha hon om jag ska gå på drakbåtarna. och så jobbar som sagt martin verkligen natten den helgen så vi måste vara tysta som musen, vilket inte kommer gå så bra. vill så fall vara hemma med henne, bäst så. även för edwin.. men kul skulle det vara om frida och lea fick leka ihop. så där står jag nu i valet och kvalet. hur jag ska göra??? jaja, vi får se hur det blir. vill ju helst inte förstöra min tradition med att gå på drakbåtarna heller.

och helgen efter det är det selångers marknad. som jag längtar. fick inte gå förra året. då jag låg inne på bb.. så nu ska jag handla allt som jag inte handlade förra året ;) eller hur det var.?. kokosbollar, strumpor, remmar, kanske nån rolig t-shirt till edwin, och te om det säljs.. det enda om jag köper kokosbollar så måste vi trycka i oss kartongen på en gång. blir ju lchf ganska snart efter den helgen.. men det är det nog värt :P får äta för förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0