klara?

idag blir det selånger. tänkte att vi skulle bege oss så snart som vi är klara. jag ska äta nån macka inan vi åker. fast jag ska äta langos där, det är inplanerat ;) ta ut pengar ska jag göra oxå, här ska handlas :) fick barnbidraget igår, inte för att jag kommer handla så mycket ;)

edwin är klar för avfärd. han kommer nog att somna i vagnen när vi går runt där. han vaknade tydligen klockan sex imorse, sov mellan nio och tio.. jag ska få martin och byta byxor oxå, han kan inte ha håliga prasselbyxor. men den delen i göra-oss-klara är inte så svår..

igår var det kul. var fest på laserhallen. edwin var hos sin mormor. både jag och martin tog det lungt, för att orka med att gå runt på selånger. och så ska martin jobba ikväll. vid ett höll jag på att somna i soffan på laserhallen. om jag bara hade blundat hade jag somnat.. martin spelade tv-spel. lite folk i jacuzzin, folks om spelade laserspel, och slutligen några stackare som satt mittemellan, som vi. fast vi satte oss vid tv-spelet. kände inte så jätte många där. men kul var det ändå...

nu ska jag äta. så vi kommer iväg.

och som jag längtat efter denna dag. SELÅNGER. ända för två årsedan längtade jag. fick inte gå förra året, låg inne på bb då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0