maat.

Ikväll blir det ett ljusparty. dock så blir vi inte så många. fem stycken med de jag vet om. men men. fika blir det i alla fall ;)

martin kommer snart hem men mat. och jag kom vad jag ska äta imorgon, som jag inte får äta sen (nästa vecka). nämligen nudelsoppa :) var länge sedan nu. och det kommer jag absolut inte få äta sen. så hit med nudelsoppan, imorgon dock. jag och mamma ska kanske låna martins bil och åka och handla på ica maxi, sådär vid öppningstid typ. nää, men vid tio. så vi är tillbaka till halv ett. där på ica maxi ska jag köpa lite billiga kotletter. så man har en början på kött. lite bacon och ägg, vilket kommer gå åt mycket. jaa, ska kolla lite mer recept på internett innan jag ska iväg imorgon.

uscha, vad det blåser ute. vi fryser. fast då kommer väl nån klok och säga, stäng fönstrena då. men det görs ikväll. blir så varmt sen i alla fall. så jag får skylla mig själv. inte så lockande att sitta vid datorn när det blåser som det gör.

och en gnällig son har man oxå. vet inte vad det är med han idag. gnäll och gnäll. nu sitter han och gör ett försök till att leka ;) och kallelse till bvc har vi fått oxå. tisdagen den 7 september. då blir det vaccination. och jag undra hur mycket han väger och hur lång han är. eller snarare kort, han är nog kortare än medel. jag menar han har fortfarande 68 i kläder, men ska snart gå in i 74. kollade på kort, i april hade han oxå 68.. så här går vi långsamt på storlekarna...

nu kom maten.

 

ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0