morgon.

lea vaknade innan martin kom hem idag. hon vaknade typ sju martin kom hem halv åtta.. när hon vaknade kom hon direkt in i sovrummet och kollade på edwin. som så klart vaknade och ville ha välling, vilket han brukar äta vid sju-tiden.. jag slog i gång tv´n åt leisen. och lade mig själv i sängen igen. men somnade inte om. vilket edwin gjorde tillslut. klev upp igen vid åtta, efter pratat med martin en stund. sen insåg jag vad klockan var och han behöver få sova..

så nu sitter jag här och lea åker på min gamla rosa bobycar och så kollar hon in tv´n. hoppas på ett sätt att edwin vaknar tidigt så vi kan bege oss till mamma. han får väl sova två gånger idag så fall.. sedan måste vi iväg och handla presenter till edwin. från martins mormor och från oss. martin tror han börjar klockan tre på måndag. handling till bakningen kan jag likagärna göra på måndag innan martin börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0