ordbok.

måste ha ordbok för att läsa min förlossningsjournal. mycket konstiga ord. och de som skriver använder olika ord fast samma betydelse. tror jag ska skriva ner på en lapp på sidan om. så man har till alla sidor :P men det tar vi imorgon. nu orkar jag inte skriva mer. just nu är jag på den stunden läkaren pratade med mig inne på undersökingsrummet på förlossningen.. tänk ändå att typ första dagen minns man som det var igår. och ännu mer minns man när man läser papperna..

nu blir det sängen. imorgon är det städ, handla till tårtorna inklusive balonger, och så blir det städa... tänk snart är det över med all stress. idag bakade jag snoddas, som blev lite halv rinnig i glasyren men i frysen så stelnar det nog bra ;) den fick även blått kokos :) och så gjorde jag kolakakor. och jag blev riktigt nöjd över dem, smakat har jag dock inte gjort. gjorde såna dära syltkakor, med blått socker på utsidan. de blev muma ;) gjorde havrekakor, som blev totalt misslyckad. hur ska mina 18 stycken kunna bli 30 stycken. hmm.. de är goda i alla fall. och några av dem blev väl fin ändå ;) och så gjorde jag schakrutor. och det var en egen historia. ganska många av dem blev mini mini :) och en mini mini plåt blev bränd. men men, blev många ändå för de blev så små. i alla fall halva satsen blev mini mini och den andra halvan blev bra. kom på andra gången hur man gjorde. skulle inte rulla så länge, så den inte blev så lång, då den blev mini mini...

men som sagt nu blir det sängen.

god natt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0