sova.

trött. ovanligt? svar, nää...

min lille prins vaknade inte förrän åtta och ville ha välling. sen lyckades han somna om till nio. det är vad jag tror i alla fall. för jag sov till nio i alla fall, som om edwin sov eller inte. det vet jag inte.. han roar sig så bra i sin säng, om han vill. han har så mycket gosiga nallar som han kan gosa med och leka. och det man oftast vaknar av på morgon är att han står i sin säng och drar den ena långsidan fram och tillbaka. den sidan är ruckbar eftersom den är nedsänkbar.

nu kröp lille man in till sitt rum och leker med klossarna jag hade när jag var liten. de är i trä. och de är jätte goda att ha i munen tycker edwin. nu är han på babygymet som är därinne oxå, det hör jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0