bak.

blev två sorters julgodis igår. twix och skumtomtefudge.. och snart ska jag börja med pepparkaksbak. få se om jag gör allt vilket jag inte tro.. för så fall, vart ska jag ha allt???? men blir nog tre-fyra plåtar i alla fall.. och så är det handlat till tre eller fyra sorters julgodis till. sen får det vara bra på den fronten. ska baka med lisbeth imorgon så blir i alla fall två sorters till därifrån. sen är allt godis till uppesittarkvällen klar. ska bara köpa skumtomtar som oxå hör julen till. och julmust har jag, och glögg.. så bara julskinkan, vörten och själva bingolottonen kvar till torsdagskvällen ;)

nu ska jag se om det finns nått att stoppa i munnen innan jag börja med pepparkaksbaket. tror det finns en pirog i frysen som ska få stilla min hunger litegranna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0