glögg överallt.

hur smart är jag egentligen?? glöggen stod lite för nära kanten för att ramla ner i golvet. vilken den gjorde. röd glögg och grönt glas överallt. och så edwin mitt i det. eller nästan. fick bära in han i vardagsrummet innan han börja krypa i all glögg. vit pyjamas och röd glögg är nog ingen hit... och han i sin tur blev väldigt sur och satt och skrek i vardagsrummet.

men då kom jag på idéen att eftersom jag höll på att göra frukost till oss så gjorde jag klar en macka till han och satte han i stolen i vardagsrummet. så fick han sitta där och äta macka medan jag städade bort allt. så nu hoppas jag verkligen att jag fick bort all glas. men med min otur så lär jag få en i fotet. och så är pincetten borta, suck. eller under badkaret ligger den...

just nu kollar vi in denis på tv´n. ska snart byta blöja på den lille och sedan väcka pappan, tror jag.. sen idag ska vi väl köpa mer glögg ;) skruva fast den sista barnspärren och fixa så den som inte funka funka igen. sen så är jag grymt sugen att på julmarknaden idag på norra berget. passa på för imorgon kan det vara mycket kallare än vad det är idag. sen så bör jag väl köpa klart alla julklappar i helgen oxå. jaa, vi får se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0