God Jul!

Nu önskar jag mina läsare en God Jul!!!

själv ska vi nu snart ta och äta lite frukost, jag och edwin, skinkmacka. och sedan väcka pappsen så mamman får hoppa in i duschen. och edwin skulle bada oxå. men fundera på att han får ducha med mig, det sparar tid..

sedan klockan ett ska vi vara hos mammma. och äta mat. men tänkte nog gå dit typ halv ett - tjugo i ett.. men innan dess ska jag göra både mig och edwin klar. edwin vet jag vad han ska ha på sig. men jag fundera på om han ska ha overall eller inte. tror det blir jacka och fleecebyxorna. ska inte vara ute nå längre perioder direkt. Men jag då, vad ska jag ha på mig?? nån tunika och leggings, med risk för förfrysning. men det får man ta :P men vilken tunnika? jag står i valet och kvalet. få se efter jag duschat..

senare nån gång i eftermiddag ska vi till martins syster och äta och det man gör på jul. vet direkt ingen tid men jag tänkte mig efter kalle går vi hem från mamma, och packa om väskan och tar klapparna som ska dit. och åker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0