klättra soffan.

edwin har precis lärt sig klättra i soffan. suck. dock så kan inte klättra den normala vägen. så han går runt. till armstödet. och soffan/divanen glider liksom bort och där klättrar han upp.

idag har vi haft tvättsuga. ska ha igen på måndag och förhoppningsvis blir allt klart då.. sen var på birsta en stund. några av våra bestick har fått rost på sig. tror de inte rostat utan det smittat av sig från nått. var liksom streck på besticken som var i diskmaskinen även tesilen. så vi var på ikea och kolla men hittade inget. vi gick även in på öb och kolla läget. där hittade jag färg som man kan färga kläder med men köpte inget. det får vänta, ingen panik än så länge.. sen den stora frågan är om jag ska blå eller grön. blir nog blå. men tåls att fundera på i alla fall..

sen handlade vi på ica maxi. jag köpte mest till bak. ska göra både pepparkakor och lussekatter. sen köpte jag till två sorters julgodis oxå ;) men ska väl göra i alla fall fem sorters till julgodis, hoppas jag på. och sen blir det ett årligt besök hos lisbeth för ännu mer julgodis bak :P


Kommentarer
Postat av: Cindy

Stor killen :)

2010-12-05 @ 09:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0