massa att göra.

ändå ofattbart att det är julafton på fredag. fem dagar. fem dagar som är i stort sett fullspäckade med saker.. måndag bvc för vägning och mätning. och vi hoppas även att julkorten kommer på måndag så jag kan skicka dem.. och på tisdag är det godistillverkning hos lisbeth. på onsdag är det magnetröntgen, fast egentligen är det ingen röntgen. men men.. och har verkligen ingen aning om hur länge det tar. ska vara där halv åtta på morgonen. när barndagvården öppnar. sen själva röntgen halv nio. som kan ta en timme. men sen så ska lille herren vakna eftersom han blir sövd. och så antar jag att han ska bli sig själv igen innan man får komma hem.. och på torsdag är det uppesittarkväll ;) och på fredagen är själva julafton. och på lördagen ska vi till liden och äta hemmagjord pizza och och en sån där god pankaka till efterrätt..

plus så ska jag klämma in baka pepparkakor, eftersom de tog slut igår. och så har vi köpt på otroligt söta formar.. och så ska jag tillverka julgodis. har till två sorter hemma. men vill göra fler. vet i alla fall två sorter till jag måste testa och göra. och sen så är det massa mer jag är sugen på att göra. men vi får se. det ska vara klart tills torsdag i alla fall eftersom då ska det ätas till uppesittarkvällen. och så har jag lite julklappar att slå in och det ska vara klart tills fredagen.. och på nått sätt ska jag kanske klämma in en träff med kusin på stan, blir antingen måndag efter bvc eller torsdag. om de nu kan då. har inte fått nå svar...

så med andra ord fullspäckat schema. men ändå massa strötid över lite här och där.. så riktigt fullt är det inte. bara nån grej varje dag. men det får dagarna att gå i alla fall. och tvättsuga ska jag försöka ta oxå innan jul. men det behöver jag hjälp med..

och det snöa fortfarande. fjärde dagen med snö.. när tar snön slut?????

snöflinga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0