pepparkaksdeg.

nu har jag gjort pepparkaksdeg. så här mitt i natten ;) edwin sov från typ sex till åtta. så han är inte ett dug trött. men fundera snart på att ge han välling så den har chansen att sjunka ner i magen innan han ska sova. men trött är han inte i alla fall. och gissa vad han fick till middag, tre skedar blåbärspuré och en mugg med blåbärssoppa. och det blev han nog mätt på, det gjorde i alla fall fart på magen.

jag har flyttat in vagnen i vardagsrummet framför tv´n. och så en stor kudde så han kan sitta/ligga och kolla på tv´n. inte för han gör det just nu. men förrut idag. och så var det bara ta med sig vagnen med edwin in till köket när jag och martin röjde diskbänken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0