vakna.

edwin har börjat att sova dåligt på nätterna. tar en lång tid att somna för han. vaknar till när jag går in i köket eller av andra ljud. det gjorde han inte förrut. och sen så vakna han på natten och grinar. går in dit och stoppar om han. är bra i 15-40 min sen samma sak.. imorse gav jag upp vid sex-tiden. då fick han välling. och då blev det gnäll två gånger till sen somna han. och då sov han till 10!!!

men på dagarna är det inge problem. så jag fundera på om han kanske tycker att det är för mörkt. ska lämna hans stjärna i fönstret tänd inatt. få se om det blir nån skillnad. men känns som han inte kommer kunna somna för det blir för ljust istället. men ska testa i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0