birsta.

idag blir det birsta med mamma. jag ska kolla på rean som är på rean :P kan nog hitta ett och annat till edwin.. lite beslutsångest jag fick vad han skulle ha på sig idag då.. tror jag byte x antal gånger. så jag hoppas att jag nöjer mig med det jag tog fram..

ibland är det roligt att vakna på morgonen. det beror på edwin :) han ligger och pratar i sin säng, högt och glatt.. då kan man inte annat än att bli på bra humör :) en väldigt bra start på dagen :P

måste även medela att edwin håller på att få tänder. han har varit så gnällig/grining de senaste dagarna (veckan). så jag fick för mig att det var tänder på g. så jag har känt, med lite vatten på fingret för att inte få in så jätte mycket bakterier.. men i alla fall. för nån dag sen så kände man en bula, som jag inte vet om den ska vara där? tand köttet kan likaväl vara format så. men på tupperwere-partyt jag var på i onsdags så frågade jag titti. och hon tyckte det såg ut som så oxå.. och imorse när jag kollade så börja det bli vitt på tandköttet som mamma sa att det kan bli innan det spricker, det spänner liksom. så det blir vitt.. och nu så ser man en liten bula i tandköttet. man får passa på att kolla när han skriker. för då öppnar han mun stort. och när man ska känna så börjar han suga på fingret, så jobbigt.. få se vad mamma säger idag efter hon kollat. jag kan likaväl ha fel, för jag har verkligen ingen aning. känns som jag annars bara söker svar på hans gnäll som komit den senaste tiden..

på måndag ska vi på bvc för nästa spruta. jag hoppas verkligen inte att han får nån biverkning denna gång. han fick det inte sist men för det betyder det inte att han kan få nu. och om så en tand är på väg så kanske det förvärrar allt?? ingen aning. måste komma ihåg och kolla febern på måndag i alla fall. om han har det då blir det ingen spruta. för de kommer att fråga om han är fullt frisk, så då är det lika bra att man kollat av den delen. men jag tror inte att han kommer ha det..

sen på tisdagen kanske vi ska träffa edwins lilla tremänning, som inte fått nått namn än :P men när och vart är inte bestämt än. få se om det blir bestämt i helgen.. kanske bäst om vi åker dit för deras bekvämlighet med en liten. den är ju ändå snart tre veckor så lite onödigt att dra ut den i onödan när vi kan åka dit.. men men, det ska vi bestämma hur det blir. kanske skönt för dem att komma hemifrån en stund oxå. jag vet inte...

på onsdag blir det baby-sång. den ska börja på onsdag. spännande och så ska det bli roligt.. även att vi kommer delta på två stycken familjegudtjänster, det känns mindre roligt.. men man ställer upp på lille edwin. om han tycker det är roligt så ställer man upp :P detta är även för att jag ska få komma ut bland lite folk. kanske man ska nämna :)

sedan ska vi kläma in ett besök hos farmor oxå.s å inte hon går och blir sur igen.. ska hämta en matta som jag ska få, en julmatta. bara att spara till nästa år :P jag tackar och tar emot... och så skulle hon börja virka filten edwin ska få. så jag skulle få se hur den blev.. även att jag har en sån filt sedan jag var liten. min går i gult, grönt och vitt. edwins ska gå i svart, grått och vitt.. ska bli spännande att se. edwins lilla tremäning skulle oxå få en. därför hon fråga om edwin oxå ville ha en

nu ska jag göra oss klar.. måsta packa skötväskan oxå. med lite mat och så vidare....

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Oss passar det när som helst, vi kliver ju upp rätt sent så vi brukar gå efter 12 :)

2010-01-22 @ 11:21:07
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0