hockey.

synd att bilden från hockeyn blev dålig :( såg bättre ut på mobilen men men.. resultatet blev 2-3. timrå förlorade.. och edwin var snäll. han gnällde lite för han var fortfarande trött. han vaknade liksom när vi tog upp han ur bilstolen.. vi hade verkligen ingen aning om hur det skulle se ut där vi satt så vi kunde inte ta med bilstolen.. med han i knät gick det bra.. han satt med mig och tillslut så somnade han. och min rygg fick lida ännu mera, liksom min ena hand som hamnade tok på sne.. men men. vill inte väcka hjärte barnet. han sov igenom mål och slutsignaler och så vidare.. han vaknade i slutet av andra perioden. och medan det var periodpaus så fick han mat. och det var uppskattat. sedan satt han hela den tredje perioden och kollade på :P

men igår då, var helt slut när jag kom. var ju i birsta med mamma. min rygg smärtade.. men då kom man hem till en lägenhet i kaos. martin och hofling hade rivit ut allt i edwins rum sedan placerades i övriga lägenheten.. hmm... vilade en snabbis och cindy kom och hjälpte till. det tacka jag för.

jag och cindy målade även skafferiet. fast man skulle ha haft en färgburk till. som vi eventuellt ska köpa imorgon. mamma ska med och hon tycker att det är likabra att göra skafferiet riktigt på en gång. istället har det halvdant.. fast hyllorna kommer täcka det "fina"..

sedan så spelade vi lite mario och så såg vi på en film. men martin gick och sussade.. när jag skulle gå och sova då så hittar man pengar i sängen.. martin hade legat på en tio krona. prinsessa på ärten sa jag lite tyst.. men det vaknade han inte av. fick puta på han så han flyttade sig från min sida till sin egen.. och så hofling så, ringer kvart i fyra på morgonen.. bläää.. jag som hade precis somnat. martin fipplade fram telefon,s edan skulle han slå på ljudlös vilket jag säger han ska göra. får till svar att han inte vet hur man gör... vilket han vet. så jag tog telefon och fixade, han var liiiite trött... sedan när jag fixat det kommer martin på att han har kläderna fortfarande på sig, så då ska han böka med det halv sovande.. men men, jag låg bara och skratta för mig själv..

nu har man världens gladaste bäbis brevid en. han sitter och pratar och suger på dregelhacklappen.. han sitter i matstolen brevid mig, och när man pratar med han så skrattar han. han är så söt... ska väl vänta lite sen så ska jag värma lite mat till han. och eftersom han inte hunnit fått nå puré eller nått idag så kommer han att få gröt. det kommer gillas skarpt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0