ge mig sommar.

snön den bara vräker ner från himmlen.. när ska detta ta slut?? om jag bodde i liden skulle jag bli glad för all denna snö. för då skulle det bli fina leder att åka skoter på. fast i och för sig så måste det oxå bli nån plusgrad oxå så snön packas. annars sjunker man bara ner i pulver snön och fastnar. och inget fäste får man heller... men nu bor jag inte in liden längre och då gillas inte snö.. jag säger som jag sagt förrut: jag tänker bara på den kommande slasken. huvva...

fast snön är fin inneifrån. lite fritfullt att bara sitta och kolla ut genom fönstret. men det går bara så långt.. jag kan tejpa fast bilder på fönstrena när jag vill känna så. bara jag får sommar hela året om :P är ingen vintermänniska. är dålig att klä på mig oxå. och vinterjackor är tunga och jobbiga oxå måste man ha vantar annars fryser händerna och blir torra. halsduk annars får man ont i halsen.. tänk att den blev bättre när jag börja använda halsduk. konstigt?? mössa struntar jag i. den används BARA när det är skoterdax vilket inte kommer inträffa iår...

nää, nu vill jag ha sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0