inge bvc.

blir inge bvc idag. de ringde imorse och sa att de inte hade nån läkare. den var i göteborg eller nått sånt... de skulle höra av sig så fort de får tag i en läkare med en ny tid...

så undra vad denna dag har att erbjuda?? mamma kommer nog ikväll så vi ska fixa skafferiet. målade en gång till igår. tror jag hade färg hela mig. till och med i håret och på kinden.. tur det är vattenbaserad färg så det är bara att tvätta bort med vatten...

nu ska jag ge edwin lite gröt sedan ska jag få äta lite frukost. kanske en dusch oxå.?.

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Hej. Har glömmt att svara, vi kan gå en sväng på torsdag :).



Ja det tycker jag också. Nu blir det inget av imorron för sambon måste ha bilen, så jag får se om jag åker på onsdag eller om det blir näst nästa vecka eftersom jag bara har bilen varannan vecka (då sambon samåker med en jobbarkompis).

2010-01-25 @ 22:42:12
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Ja du det beror helt på Zackarias för min del. Han tycker inte om vagnen om han inte är trött, men kanske vid 1-2 tiden :)

2010-01-26 @ 21:55:55
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0