liten.

idag åkte vi till min kusin och hennes lilla bäbis och hälsade på :P och hjälp vad mycket hår han har den lille. och så kommer edwin med sina små fjun :P vi hade krig innan vi åkte. tror edwin aldrig skrikit så mycket han gjorde innan vi skulle åka. det slutade med att han fick mat i bara blöja. han bara byta blöja innan öronen tjöt.. sedan efter han ätit så skulle vi åter till skötbordet för att klä på sig och fara iväg. men när jag tog av han tröjan han dragit fram så blev det liv igen.. det slutade med att jag tog kläderna till soffan och så fick han sitta och bli påklädd.. sedan däckade han i bilstolen..

hann inte vara hos kusin så jätte länge. det kom besök hem till oss. så det var bara att klä på sig och fara. tur att hon inte bor så jätte långt bort. föresten granne med en timrå-spelare :P vi bestämde att vi skulle ses nått till veckan oxå..

väl hemma så kom bröderna hofling och tessan. alex hade gjort en god kycklingpaj som vi alla åt till middag. den var super god :P sedan kollade vi på hockeyn som var ikväll. vi köpte hem matchen via internet och det funka det oxå.. men jag förderar att se den på riktiga tv:n med kanal.. ska tjata lite mer så kanske man kan få fram nått sånt framöver :P man kan alltid hoppas i alla fall...

imorgon ska vi på baby-sång för första gången. ska bli spännande. måste bara ställa klockan :P edwin sov till kvart över elva - halv tolv imorse. en timme senare motför vad han brukar vakna... men men. hoppas inte att snökaoset som ska komma inte hunnit komma bara. blir lite jobbigt med vagn då. nog för att jag har en bra vagn i snöväder. men i snökaos är ingen vagn rolig att dra, eller oplogat.. men men, det får vi se imorgon..

nu ska jag hoppa ner i sängen så man orkar kliva upp imorgon. God Natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0