massa snö.

uscha vad snö.. vi begav oss ut till birsta förut. skulle leta ett spel hittade expansionspaket men inte det riktiga så att säga.. martin har spelen orginal men det är hofling som ska ha så de kan spela på internet. men men. de får leta nånanastans.. jag passade på att få skjuts till lindex för att hämta up&go-paketet. och det fanns mycket smått och gott i den :P sedan så såg jag till att edwin fick en napp-hållare eller vad det heter.. så den ska vi testa alldeles snart..

nu ska jag ta hand om en skrikig edwin. hans pappa gör inte så mycket åt saken. han spelar vidare på xboxet och jaa, sitter med han i knät... krävs lite mer än det, tyvärr.. så jag ska ta hand om han nu. kanske testa en liten napp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0