nappen.

det blir nog ingen promenad idag. snön yr ute fortfarande... suck... jag ser knappt ut längre. snön har lagt sig ett fint lager på fönsterbrädan. vilket säger mig om jag inte ser ut så ser ingen in :P

jag måste säga att nappen är en bra uppfinning. blev inge grin/gnäll igår som det alltid blir när han är trött och ska sova. han hade nappen :P sen sov han med den. byta napp lite smidigt i hans sömn. så han blev av med nappsnöret, det känndes som lite väl riskabelt med den liggandes i sängen. han vaknade inte ens när jag byta napp. men den satt hårt må jag säga.... och det blev inge grin när han väl tappade den i sömnen.. mitt lilla busfrö...

nu ska jag gå och ge lille man lite mat.. tror det inte blir nån gröt idag. utan det blir nån matig puré med lite fruktpuré som efterrätt..

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Nej inte idag :) Vi får ta det när det slutat snöa :)

2010-01-28 @ 12:53:14
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0