ren.

idag fick man en välbehövlig dusch. så nu är man ren igen :P

vi följde med på divan igår, jag och edwin. och tydligen hade det varit super lungt där innan vi kom. men när vi kom, kom alla.. det blev tok fullt.. så jag och martin satt och väntade på tårtan som vi skulle få och vi fick vänta länge.. och folk som kom förbi trodde det var en hund eller katt i vår present.. vi hade nämligen lagt allt i en hundkorg som var köpt på IKEA. hittade ingen annan billigare korg :P

idag ska vi handla åt marins mormor. men än så länge är det lite för tidigt för det.. hon ska nämligen bjuda på mat oxå. köttfärsbiffar.. vi ska köpa med oss potatis när vi åker dit och hämtar notan med pengarna.. så vi får väl vänta nån timme till innan vi far iväg.. fast jag har en känsla av att jag inte kommer orka vänta så länge. så vi drar väl iväg tidigare. kan man ta en sväng på media markt och köpa batterier, kanske.?. jaja, vi märker vad som sker...

ska ta med oss edwins barnstol med kudden så han kan sitta i något när vi äter. ska bli lite roligt :P nu grinar min lilla pojke. bäst att ta upp han. säkert lite magknip. han somnade tydligen medan han åt...

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Hej :) Vad roligt :) Ja vi bor i 40 B :) Zackarias föddes den 14:e augusti men vi åkte hem den 15:e på morron och sen låg vi inne mellan den 17-18 augusti på BB. Det värsta jag varit med om, men det är en annan historia. Skulle vara jätteroligt att ha promenadsällskap :)

2010-01-21 @ 17:59:31
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0