tvätt.

snart klar i tvättstugan. sedan så ska jag boka in den nått mer. tror det fanns en tid mellan ett och fyra imorgon oxå.. om inte nån hunnit tagit det bara.. fast jag tror jag bara tvättar två maskiner imorgon så det hinner bli torrt.. torkskåpet tar nämligen 95 minuter och då är det inte säkert på att det är torrt. det beror på hur man packar.. och jag har en förmåga att packa för mycket :(

förresten martin fick present idag. av ica maxi och ica kvantum. av ica kvantum fick han en sån där frödingetårta, vi lär väl ta prinsestårta. vilket man kan ha i frysen.. av ica maxi fick han tårtspade och en tårta från deras bageri.. allt detta ska vi hämta ut. eftersom det är gåvor :P och ica maxis tårta får vi väl oxå bjuda på när han fyller år.. ska ju göra en egen oxå. och smörgåstårta. och baka kakor. och nå annat, typ mockarutor eller vad det heter.. ska planera imorgon....

men nu blir det ner i tvättstugan och ta upp tvätten, tiden "går" ut nu.. hoppas edwins filtar har hunnit blivit torr bara.. få ta torkskåpet sist, helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0