balkong.

idag har det inte hänt mycket. martin kommit på att han vill ha en ny bil. men det "roliga" i denna berättelse är att det fortfarande inte är en kombi. till och med en bil med mindre bagage.. jag påpekade vagnen då? då kom det från hans sida att vi får skaffa en mindre.. men helst av allt vill jag kunna få plats med den vi har eftersom det kommer bli en jätte bra vintervagn. men än så länge är ett bilköp bara fantasier. så inget att hänga upp sig på.

imorgon kanske vi ska grilla med mamma. ska bli muma. och på lördag kanske vi ska fiska eller nått med kusin och hennes familj. inget bestämt än.. få se hur denna helg blir. sen på måndag är det en vecka kvar tills vi åker. jag längtar såå. fast resan kommer ta slut fort eftersom den bara är en natt, men men.. måste komma på ett sätt att roa mig på bussen oxå, utan att man får ont i huvudet. hmm..

mina kissemissar bor numera på balkongen. de tycker denna värme är kanon, även på balkongen. som blir som ett växthus. kanske inte morrisen som söker sovställen inne. men hon tycker det är skönt att kunna gå ut på balkongen som hon vill. och så gillar hon vattenskålen inne i sovrummet. förstår inte varför vatten nånananstans är mycket godare än vid matskålarna??

nu ska min lilla son få sova och jag ska spela lite tv-spel. och dricka te..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0