Kryssning.

nu blev det lite bråttom här på morgonen ändå rå.. vi skulle åka taxi men han som skulle skjutsa oss hade fel på bilen. han ringde nu.. så nu försöker jag få upp martin ur sängen vilket går sådär. måste gå till bussen kvart över nio.. jag ska ta och packa det sista nu, vilket innebär toa-sakerna..

känns jätte tomt utan edwin. och fast jag klivit upp tidiagre än vad jag brukar så känner jag mig pigg. det hänger nog på att jag fått 8 timmars sömn helt samanhängande. det kallas lyx!

nu ska jag sparka martin ur sängen. bädda den, ge katterna mat, och packa det sista. Och nu hoppas vi på att vi får en trevlig kväll och en bra kryssning.


Och ett stort Grattis till Erica och Magnus till deras Alexander, Zackarias lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0