massage.

fick massage idag. var skönt. men ont gjorde det. speciellt i övredelen av ryggen. kunde inte vrida mig av smärta heller. så fick ligga stil och verkligen koncentrera mig på att ligga stil och försöka ta bort det onda med tanke. men det gick sådär.. blev ju bättre efter ett tag. och mot höfterna gjorde oxå ont. men det beror väl bland annat på att jag ligger på höfterna och sover.. känner nu i axlarna när jag sitter vid datorn. man kanske ska gå och se på tv istället. så kroppen får vila.

edwin somande på sista bussen hem. han somnade sittande. lade ner till liggläge. men då vakna han så klart och gnäller. fick nappen så somnade han.. han sover än.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0