säng.

nää, nu blir det sängen. fast klockan bara slagit strax efter tio.. allt detta beror nog på att edwin fick lägga sig tidigare idag. plus så klev jag upp klcokan nio imorse = trött... snacka om man blivit van att kliva upp halv tio-tio. en halv timme tycker man ite gör så mycket.. kunde nog ligga och dra mig till dess oxå. men eftersom vi skulle gå in till stan och jag skulle packa diverse saker. så klev jag upp.. och edwin vakna så klart när mamman kliver ur sängen, med världens smailj. jag som tänkte att det vore skönt med en morgon för sig själv. men men. roligare med sällskap, tydligen ;)

Imorgon är det stan som gäller igen.. ingen aning när jag kommer att komma hem. lär nog bli som idag, vid tre. få se om man drar med sig martin nånstans då.. mat ska vi äta i alla fall. och det vill jag verkligen inte tillverka i denna värme. konstigt det dära. tar en långstund innan man är hungrig. blir hungrig men inte sugen på nån mat. blir typ bara äcklad.. men men.. vi funderade idag på marco polo, åkte dit och var världens kö. så vi gick. åt nån ananstans. som det var årsedan jag var... men marco polo ska vi nog till nån dag som denna. en varmdag. tänkte äta en sallad där. har inte gjort det där nån gång. och de verkar ha bra sådana, och berg kommer de ut med, om man äter där..

nää, sängen var det..

åhh, just det. börjat flagna lite lätt på ryggen. inte mycket. men tillräckligt för att jag ska störa mig. suck.. smörja, smörja, smörja... har för övrigt använd solskydd varje dag nu. och de senast dagarna har jag haft edwins 30'a i ansiktet. tänkte eftersom jag svettas och kan då bränna mig..

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0