bröllop.

man fastnar visst i detta bröllop. jag som inget skulle se. just för det inte intresserar mig. men det gjorde det visst. jag fastnar i allt det tråkiga ;) som tydligen inte är så tråkigt då :P

skulle få främmande ikväll. men som vanligt blev inte fallet så. så nu ger jag upp, vilket jag egentligen har gjort för evigheter sedan. gjorde ett sista försök men nu har jag gett upp! vilket jag egentligen har gjort med alla mina kompisrelationer. men men..

jag coh edwin har haft en riktig mysig kväll. han och jag. vi har busat och grejsat. och kollat på bröllopet på tv.. nu har han fått lagt sig i sin säng. blev bara en vila idag så blev en timme tidigare i sängen istället.. så nu ska jag spela. fick ett nytt wii-spel av martin i torsdags. har spelat i edwins vilor men dagens vila var vi på stan, så då får det bli innan sängdax.

men helst av allt vill jag se bröllopstårtan. verkar ska vara tre meter hög, över tiovåningar, vit och god.. hmm. ska bli spännande. fast annars kommer det säkert komma massa bilder. hmm, vet inte hur jag ska göra.. men men. tror det bli lite spel. får zappa ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:38:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0